sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Things you can't live without are friends




Terppa! Viime postauksesta on jo viikko. En jaksa kertoa koko viikon tapahtumia joten kerron vaan mitä oon tehny viimepäivinä. Nii ja toi biisi tos ylempänä on Madonnan ainoo biisi joka on mun mielestä hyvä.
Keskiviikkona lähdettiin perheen kanssa mökille mäntyharjuun. Siellä sit autoin pihan kunnostamisessa ja ajelin venettä, enpä paljon muutakaan. Torstai iltana lähdettiin sitten kotiin koska perjantaina oli koulua.
 Koulun jälkeen menin harjoittelemaan staffetkarnevaaleja eli viestikisoja varten hettarille Toven, Yahan, Vilman ja Kajsan kanssa. Sen jälkeen oli treenit. 
Lauantaina eli eilen menin stadiin shoppailemaan mun Pappan ja siskon kaa. Jee... Tarkotus oli ostaa kesä vaatteita koska niitä multa ei löydy paljoakaan. Löysin kivoja vaatteita ja mukaan tuli sitten shortsit, kaks paitaa, american lippu bandeun ja ihan tosi kiva väriset Converset. Kuvat niistä alempana. Illalla tapasin Kajsan itiksessä ja sen jälkeen menin hänelle.
 Aamulla käväsin Johanneksen kirkossa , mun kastekirkossa, ripari juttuja varten. Nyt sitten otan aurinkoa täällä kotona ja illalla katon varmaa lätkää ja jotain kivaa. Heippa!! :)











vähän räjähtäny


Joku järkyttävä kuva instagramist















Löysin kivan hatun mun Mamman liikkeestä



<3 Gabi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti