keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Little break

Maanantaina mentiin koko 8 luokan kanssa Turkuun Åbo universiteetteniin. Siellä sit oli ekaks joku tutustumis mikä lie kierros ja sen jälkeen piti kävellä Turun kaupungissa ja ottaa 7 historiallista kuvaa. Se oli kivaa ja ainakin kivempaa ku tavallinen koulupäivä. Sen jälkeen luin vikaan kokeeseen  ja sain  tukiopetusta. Eilen olin stadissa Lindan kanssa katsomassa kevätjuhla mekkoa ja rippikenkiä. Aika ei hirveesti riittäny koska mulla oli treenit nii me mentiin tänään uudestaan. Käytiin eka itiksessä katsomassa mitä siell olis ja sen jälkeen mentiin kamppiin. Löysin ihan kivat kengät jotka sopii mun ja sen on pääasia. Kevätjuhliin en löytänyt mekkoa. En ymmärrä missä ne kaikki mekot on, oon käyny kaikist kaupoist kattoo ja niis mist löytyy nii niis on aivan järkyttäviä. Saa nyt nähä mitä laitan päälle. 
Mä oon nyt ajatellu ottaa vähän taukoo tähän blogin kirjotteluun koska mulla ei oikeesti oo aikaa kirjotella, ja ne postaukset jotka teen on mun mielestä muutenkin aivan turhia ja tylsiä joten en ihmettele jos te ette jaksa lukea tätä blogia. Tuun kuitenkin aina välillä kirjottelemaan mut en yhtä usein. (vaika en nyt oo hirveen usein kirjotellukkaan) Varmaan kun kesäloma alkaa nii ehdin kunnolla kirjotella. Saa nyt nähä!




















Terveellinen ruoka <3
Rippikengät
Joku random





<3 Gabi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti