perjantai 29. kesäkuuta 2012

You only smile for a reason

Moikkelis ! Pitkä aika viime postauksesta. Kesäloma on alkanut hyvin. Eka mulla oli Power cup Turussa. Sen jälkeen mulla oli 3 päivää vapaata ja sen jälkeen oli rippileiri. Rippileiri oli tosi onnistunut ja oli kiva tutustua uusiin ihmisiin. Kaipaan nyt jo ihmisiä sieltä ja haluasin takas leirille :(  Sen jälkeen oli juhannus ja me vietettiin se mökillä hyvässä seurassa.  Muuta en nyt jaksa kertoa joten teen aika pitkän kuva postauksen sen sijaan :) 

Huomenna mä pääsen ripiltä ja se jännittää jo vähäsen. En millään voi tajuta sitä että just mä pääsen ripiltä. Tuntuu että mä just alotin ala-asteen ja kaikki ja nyt yhtäkkii pääsen ripiltä !! No kuiteskin tossa niitä kuvia!


















































 <3 Gabi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti