sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Somebody that I used to know

Heips! Eilen Sonja tuli meille yötä. Katottii Naked gun ja tuli kyll viikon naurut naurettuu. Olin kyll nähny sen ennenki mut se on aina yhtä hauska kattoa. 
Tänään sitt mun piti mennä kattoo Nälkäpeli Martinan kanssa ja piti myös mennä kattoo käsipallo matchin finaalia , mutta mun tuurilla oon nyt saanu jonkun hirveän kevät flunssan joten Mamma ei päästäny mua menemään... Oon nyt sitten tänää vaa pelaillu wii:tä ja touhunnu jotain omaa. Ja viell mun tuuril ku oon kipee nii ulkona on täydellinen kevät ilma! Mut toivottavasti te pysytte terveinä!






























<3 Gabi


2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :) Tos tokassa kuvassa sulla on super ihanat vaatteeet, aws <3 parane pian :)

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon <3 yritän kokoajan :)

    VastaaPoista