keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Words I never heard

Tiedän etten ole kirjoitellut pitkään aikaan ja yritän nyt vähän useammin postailla. Meinasin jo yhessä vaiheessa poistaa tän blogin kosk huomasin ettei mun aika riitä mut yritän viell. Viikko on menny tosi nopeesti , ehkä liiankin. En oo oikee ehtiny tekee mitää ja kokeita tulee koko ajan lisää. Rasittavaa. Ja mun pitäis viell nostaa noi arvosanat paremmiks koska oon niin huono koulus. Saa nähä pääsenkö edes lukioon. Se siitä huolesta . Tänään oli aivan ihana ilma ja aurinko paisto ja oli lämmin myös. Ihanaa kesä tulee kohta. Kävin tänään nopeasti Martinan kanssa katsomassa minulle kuulokkeita koska oon hukannu mun parhaimmat jotka oli ihanat. Sain muuten ne converset täs muutama päivä sitten, rakastan niitä ja sain myös paidan , kiitos mamma! kuvat tos alempana. Tänään olis sitte pitäny olla treenit mutta menin viikko sitten potkasemaan itteäni sormeen sillai että se on nytten lastan kera paketissa, joten en saa treenata pariin viikkoon. Harmittaa koska en voi olla urheilematta muuten tunnen itteni ihan perunaks. Toivottavasti pääsen kohta taas sitten treenaamaan. Ilta taitaa mennä matikan parissa koska meillä on huomenna koe ja en oo ymmärtäny melkeen mitään. Pitäkää hauska ilta! 

Täss vähän kuvia viime päivistä


Uus paita

Uudet kengät


Martina <3


Minä täs pari päivää sitten





<3: Gabi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti